Saturday, August 21, 2010

Perbualan antara Mr Carmicheal dan Emily

Di suatu petang...

"kau tak duduk diam"

"apalagi yang perlu saya lakukan! saya sudah penat!!"

"Emily, degil betul. Cuba stay in a position"

"baik saya faham, tapi...."

"okay... sekarang buka sikit kaki"

"tidak mahu"

"baiklah, sekali lagi"
"saya masih tak mahu!, ia amat memenatkan"


"sekarang, pusing ke belakang. ia adalah yang terbaik!"

"iye... iye... saya faham, saya harus menarik diri"

"mengapa Emily?"

"sebelum pertandingan tarian itu bermula"


"beautiful. selesai sudah kerja kita. bagus Emily, bagus!"

eh eh. Rupanya Emily, si anjing hodoh sedang bergambar bersama Mr Carmicheal tatkala Puan Roszky sedang serius bertelefon di sudut taman. Aneh, perbualan mereka nampak mesra.

Senja begini seharusnya Anton pulang.

No comments: