Wednesday, November 24, 2010

Edisi II Tak Puas Hati Anton

"Eh, Eh. Aku tau la. Aku kaki boling. Kenal sangat dgn mereka tu", kata si Dynamo warna biru.

Lagi-lagi nak bertekak. Siapa kata Zulmazran tu adik beradik dengan Shalin Zulkifli? Nama akhir je sama, tapi diorang tu tak ada kene-mengena. Apa yang degil sangat. Kenapa tak cakap yang Salman Khan tu adik beradik dengan Genghis Khan? Ini memang boleh mendatangkan marah. 

Yang masih degil lagi ni kenapa? Luahan hati Anton dalam imaginasi tak boleh blah kat mamat bodoh tu. 


(ini penjelasan dari kawan Zulmazran sendiri)

Anton kata: Hmmm... ada sesiapa boleh buktikan? silakan.

2 comments:

Unknown said...

aku xleh bukti..tp aku sokong jugak persamaan kau salman khan adik bradik ngn genghis khan..hwuhahaha

Unknown said...

SAYA SUKA BLOG AWAK LA..tq for the en3
http://no92a.blogspot.com/2010/11/yessaya-suka-blog-awak-la.html